Grožio ekspertų TOP 5 odos priežiūros priemonės 2025: kas naujo ir kas verta dėmesio?

Jeigu pastaruoju metu pasiklydote tarp naujų buteliukų, serumų ir kremų, nesate vieni. 2025-ieji – lyg kinas, kuriame odos priežiūros priemonės tapo dar labiau orientuotos į žmogų, į pojūtį, į rezultatą, kurį galime matyti veidrodyje, o ne reklaminėje nuotraukoje.

Šiemet ekspertai išryškina kelis produktus, kurie jau sulaukė susižavėjusių moterų atsiliepimų ir tapo tarsi nauju odos rutinos pagrindu. Ir įdomu tai, kad net tradicinė korėjietiška kosmetika, kuri buvo laikoma odos priežiūros standartu, dabar gauna naują kryptį.

Missha kosmetika: kodėl vis daugiau moterų ją vadina savo odos „ramybe“

Missha kosmetika, atrodytų, nieko naujo. Bet 2025-ieji parodė, kad senosios formulės grįžta į mados viršūnę. Ypač esencijos ir tonikai, kurie 2020-aisiais buvo beveik pamiršti. Moterų atsiliepimai rodo, kad šie produktai tarsi „nuleidžia garą“ odai, padeda ją nuraminti po streso, o ne apkrauti intensyvia veikliųjų medžiagų doze.

Ana iš Kauno dalijosi, kad po nesėkmingo eksperimentavimo su agresyvia korėjietiška kosmetika, ji sugrįžo prie Missha „Time Revolution“ esencijos ir vėl pradėjo džiaugtis švytinčia oda, be papildomo dirginimo.

Medi Peel – kai peptidai keičia odos savijautą per naktį?

Medi peel šiais metais tapo tuo vardu, kuris skamba daugumos grožio influencerių lūpose. Bet kaip sako dermatologė Rasa, svarbiausia – ne kas ant buteliuko, o kaip oda jaučiasi ryte. Ir čia Medi peel pasižymėjo ne pažadais, o realiais atsiliepimais.

Sandra, kosmetologijos studentė, išbandė Medi peel peptidinį kremą ir teigia, kad per dvi savaites veido oda tapo elastingesnė, o mimikos linijos – mažiau pastebimos. Tačiau ji pabrėžė, kad produktas netinka jautriai, sausiai odai be papildomo drėkinimo. Tai ne stebuklas, o kasdienės rutinos papildymas, kuris veikia tik tada, kai supranti savo odą.

Kas nustebino ekspertus 2025-aisiais?

Jei prieš metus dauguma kalbėjo apie aktyvius serumus ir stiprias rūgštis, šiemet odos priežiūros tendencijos pasisuko paprastumo kryptimi. Minimalistinės rutinos su mažiau ingredientų, daugiau drėgmės ir mažiau dirginančių medžiagų.

Grožio ekspertai pastebi, kad klientės vėl atranda senąsias tonikų galias, ieško švelnių prausiklių ir renkasi produktus, kurie atlieka vieną aiškų darbą. Pavyzdžiui, hialurono serumas drėkinimui, o ne serumai su penkiolika skirtingų pažadų.

Ar korėjietiška kosmetika vis dar verta dėmesio?

Tikrai taip. Tik reikia suprasti, kad korėjietiška kosmetika perėjo pokyčius. Dabar net patys prekės ženklai skatina vartotojus naudoti mažiau, bet geriau. Ne visi 10 žingsnių – o 3 arba 4, bet su aiškiu tikslu. O lietuvės vis dažniau renkasi koreguotas linijas, kurios labiau pritaikytos mūsų klimatui, o ne Korėjos drėgmei.

Kaip sako Jolanta, grožio konsultantė, svarbiausia taisyklė lieka ta pati – ne produktų kiekis, o jūsų odos savijauta ryte. Jei atsibundate su malonia oda, be tempimo ar dirginimo – vadinasi, radote savo priemonę. Ir kartais tai gali būti paprasčiausia Missha esencija arba Medi peel kremas, o ne brangiausias rinkos naujokas.

Skaitykite