Kada verta naudoti Google ads?

Jeigu jūs nežinote kas yra Google reklama ir kam ji naudojama, tai gali būti paskata Jums

„Google Ads“ yra plačiausiai naudojama skaitmeninės rinkodaros platforma, kuri vien antrąjį ketvirtį uždirbo daugiau nei 58 milijardus JAV dolerių iš reklamos pajamų.

„Google“ taip pat valdo beveik 92% pasaulinės paieškos variklių rinkos dalį, kasdien apdorojant daugiau nei 8,5 milijardo paieškų.

Kas yra „Google Ads“?

„Google Ads“ yra internetinė reklamos platforma, kuri leidžia reklamuotojams mokėti už reklamos vietą „Google“ valdomuose turtuose.

Platforma veikia nuo 2000 m. spalio mėnesio ir anksčiau buvo žinoma kaip „Google AdWords“.

Nuo savo įkūrimo ši reklamos platforma išsiplėtė ir praplėtė savo pasiūlymus. Oficialiai ji buvo pervadinta į „Google Ads“ 2018 m. liepos mėn.

„Google Ads“ yra puikus būdas įmonėms padidinti matomumą potencialiems klientams per plačią „Google“ tinklo aibę.

Dažniausiai pasitaikanti „Google Ads“ reklamos forma yra paieškos reklama, kuri pasirodo paieškos variklio rezultatų puslapyje (SERP), kai vartotojai atlieka paieškas, susijusias su reklamuotojo produktais ar paieškomis.

Kaip matote aukščiau, reklamos užklausai „projektų valdymas“ užima dvi pirmąsias vietas paieškos rezultatų puslapyje, po jų seka organinis rezultatas.

Kada turėčiau naudoti „Google Ads“?

„Google Ads“ gali būti naudojamas įvairiems verslo tikslams ir uždaviniams siekti.

Jei jūsų įmonė siekia bet kurio iš šių tikslų, verta gilintis į „Google Ads“ galimybes.

  1. Pradedate naują verslą. „Google Ads“ suteikia galimybę greitai pasiekti naujas auditorijas, ypač pradedant naują verslą. Kadangi organinis eismas paprastai užtrunka su nauju turiniu, „Google Ads“ padeda greičiau pasiekti potencialius klientus.
  2. Didinate potencialių klientų generavimą. Jei jūsų verslas remiasi potencialių klientų generavimu, pavyzdžiui, renkant el. pašto adresus ar kontaktinę informaciją, „Google Ads“ gali padėti pasiekti vartotojus, besidominčius jūsų produktais ar paslaugomis, ir nukreipti juos į potencialių klientų generavimo formas jūsų svetainėje.
  3. Skatinate pardavimus ir pajamas. Elektroninės prekybos prekės ženklams „Google Ads“ gali būti galingas įrankis skatinant pardavimus. Nuo paieškos iki pirkinių iki vaizdo įrašų, jūsų reklamos gali tiesiogiai rodyti produktus paieškos rezultatuose arba kol vartotojas naršo internete.
  4. Skleidžiate informaciją apie laiko jautrų turinį. Jei turite laiko jautrias akcijas, renginius ar išpardavimus, „Google Ads“ gali padėti greitai ir veiksmingai paskleisti žinią tikslinei auditorijai.
  5. Pasiekiate naujas auditorijas. „Google Ads“ siūlo daugybę taikymo galimybių, leidžiančių pasiekti tam tikras demografijas, interesus, geografines vietoves ir daugiau. Tai gali būti ypač naudinga nišiniams rinkoms.
  6. Grąžinate svetainės lankytojus. Jei norite iš naujo įtraukti vartotojus, kurie anksčiau lankėsi jūsų svetainėje, bet nepadarė konversijos, reklamos kampanijos gali priminti jiems apie jūsų produktus ar paslaugas ir paskatinti juos grįžti.

Skaitykite